Sivut

lauantai 26. tammikuuta 2013

Vaudikas lauantai



Eilen tultiinki sitte jo tänne Kokkolaa ja tänään oon ollu menossa puol 12 asti. Käytiin Jussin kans kaupungilla ja mukaan tarttui H&M:ltä löysä pitkähihainen paita ja Top Tenistä Rubikin levy vaan 8 eurolla!!! Oon kytänny niitten levyjä jo niin kauan ja onneks nyt sitte osu kohdalle :) Sitte vielä pari koulukirjaa suomalaisesta ja välineitä pitkän matikan kolmoskurssille (Geometriaa wuhuu..) .

I'm so happy!

Mutta päivän kohokohta varmastikin oli se ku pääsin tekemään mun ekaa virallista lehtijuttua! Haastattelin siis mun veljeä hääkuvauksesta. Juteltiin siinä ja samalla napattiin pari kuvaa. Juttu ilmestyykin sitten sanomalehtiviikolla. Vink vink! :)
Pitäis tänä iltana alkaa heti sitä juttua työstää niin ehtii ens viikoksi. Ens viikolla jatkuu siis myös meidän koeviikko, jolloin mulla on kolme koetta: saksa, ruotsi ja englanti. Jep. Mulla on aika paljon luettavaa ens viikoks etten kyllä uskalla jättää mitään ylimääräistä hommaa siihen päälle :D .

Tästä se sitten taas lähtee, koitan päivitellä mahdollisimman usein (vaikka mokkulaa mulla ei nyt Kaustisella olekaan). Kuvia tietty otan joka päivä kännykällä ja silloin tällöin järkärilläkin ku vaan tulee mukaan! :) Keep calm and studying.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti