Sivut

lauantai 2. maaliskuuta 2013

i Karleby

Loma on ollut todella rentouttava ja ihana!:) Ainakin tällä hetkellä tuntuu että jaksaa taas panostaa kouluun, ja oon jaksanukki (= tehny pari tehtävää seurantatehtävään ja ruotsintunnille esitelmää omasta kotipaikkakunnasta). Ei oo vielä ees tietoa, mitä kaikkea on edessä!

Toissapäivänä käytiin Jussin kaa kaupungilla, ja mä onnekseni löysin kivoja juttuja H&M:stä, vaikka oon tuntenu jo pidemmän aikaa sellaista nirsoilua itsessäni.

Oon ostanu nyt putkeen useamman raidallisen paidan, mutta tää harmaa-valkonen neule on aivan ihana, koska se venyy sopivasti keskeltä, ja lämmittää samalla. =)

Ostin myös oikein urakalla luomivärejä, ku oon ollu melkee kuukauden ilman :( Mutta näistä riittää ainaki vähäks aikaa (toivotaan).

Nyt mullakin on aurinkopuuteria :) Tytöt ei voi enää kiusata.
Tänään sitten käveltiin aamulla n.2,5km uimahallille ja uitiinki koko rahan eestä! Kokeilin muuten sitä vesijuoksuakin, ja oli tosi mahtavaa =) Lopulta sitte menin sitä rataa ympäri reilun puoli tuntia niitten mummojen kanssa. Tietysti tuli vietettyä aikaa myös poreammeessa ja lämpimissä altaissa <3.

Pitäis jaksaa takaisin kaselle taas huomenna, mutta vielä ehtii nauttia Putouksen UNICEF-jaksosta ja ehkä keksiä vielä jotain kivaa huomisellekin ;) mistäs sitä koskaan tietää!

Hyvää loppulomaa kaikille =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti