Sivut

perjantai 10. toukokuuta 2013

Kun tietää mitä haluaa

Jälleen kerran pakkasin Pirkan reilun kaupan kangaskassini ja suuntasin äitin kyytillä ulkomaille Ullavaan. Olo on viikosta raskas, ylpeä ja pettynyt. Mulla ei oo vieläkään kesätöitä ja se jos mikä - vituttaa. Haettu on, mutta en tiedä onko tarpeeksi. Yrittäny ainakin oon. Toivon niin että tärppäis.

teetä ja sympatiaa

 Kotia päästyäni mun päähän vaan paiskautu tällanen runontynkä jostain tuolta oikean aivolohkon periltä. Mun on ihan pakko jakaa se.

Kun tietää mitä haluaa
se vasta satuttaa
kun tietää minne kurkottaa

Kun tietää mitä haluaa
haluaa kirjoittaa
ihastuttaa
valloittaa monta valtakuntaa

Kun tietää mitä haluaa
ai 
se vasta satuttaa
pilvilinnoja tahtoo tavoittaa
hurmata ja niitä johtaa


Deeppii. Tänään tein myös radiota EKAA KERTAA ihan spontaanisti ja vieläpä kouluajalla. Oli ihan rentouttavaa olla hetki erossa kouluhössötyksistä. Kuulette mun ääntä Rakkaustisessa mahd. ens viikon torstaina  16.5. osoitteessa oifm.fi

Nyt seuraava projekti ois saada korttien kuvia onnistuneesti kortit-osioon. Toivottakaa mulle onnea, tästä voi tulla verinen matsi. 



Pilvilinnojen tavoittelija kuittaa 
Heli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti