Sivut

lauantai 2. marraskuuta 2013

Rentoutumisviikonloppu

Vaikka Kaustisellakin on jo satanut ensilumi, oon vasta nyt alkanu fiilistellä syksyä oikein kunnolla. Sytytelly kynttilöitä ja hörppiny omenakaneliteetä. Vasta nyt mä oon valmis siihen, että on talvi tulossa.

Taiteiden yö meni kuin vilisten ohi. Juhlat onnistu hyvin ja meidän kahvilakin teki mukavasti voittoa. Kaikki esiintymiset meni ihan hyvin ja voin olla ylpeä. Onneks tänä vuonna Taiteiden yönä ei ollut lunta - vaikeutti hieman viime vuonnakin!

Vaikka taiteiden juhla on takanapäin, edessä on sitäkin enemmän tekemistä ja haasteita. Oon tällä hetkellä nyt myös oppilaskunnan rahastonhoitajana (pääsen siis ostamaan kahvia oppilaskunnan huoneeseen joka kuukausi). Muutama lehtijuttu myös tuloillaan ja osa tullut jo uunista uloskin! Tuorein taitaa olla Kaustisen ja Ullavan seurakunnan joululehdessä, mistä voi löytää kaks mun kirjottamaa juttua.

Seuraava suuri projekti meillä on lukiossa tulevat TET-päivät, jolloin saa tutustua eri oppilaitoksiin. Mä käyin tutustumassa Jyväskylän yliopistossa ja Tampereen yliopistossa.  Pitää itse suunnitella aikataulut ja kulkupelit. Ja tottakai maksaa itse... ainut mitä koulu tarjoaa on matkavakuutukset.


Tän viikonlopun pyrin kuitenki käyttämään ihan rentoutumiseen. Käydään varmaan illalla pieni maakuntakierros eri hautuumailla ja ihailemassa kynttiläloistoa.

Heli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti