Sivut

tiistai 25. helmikuuta 2014

Mattahuulet ja long sleeve shirt

Light and cute


Oasis long sleeve shirt, $63 / 7 For All Mankind skinny jeans / Alexander McQueen satchel handbag / R J Graziano statement necklace / NYX matte lipstick / Hair styling tool




Tänään saavuttiin Kokkolaan ja ollaan käyty pyöräilemässä ja ihastelemassa synkkää, vetistä ja epätalvimaista maisemaa. Silti Suntin varrella oli kaunista. Vanhoja, lähes lahonneita laitureita ja joki kokonaan auki. 

Yllättäen mua ei edes harmita että joka paikassa on synkkää ja lunta ei näy missään. Kevät saapuu joka tapauksessa kohisten ja päivää kerkeää mennä jo pitkälle ennenkuin pimeä laskeutuu. Se on aina positiivista. 

Ja nyt kun oon täällä kauppojen läheisyydessä ja VAIKKA vanhojen tansseihin upposikin hieman rahaa, oon luvannu itselleni shoppailukierroksen täällä Kokkolassa. Postauksen alussa oleva kollaasi kuvastaa hyvin mitä oon etsimässä: uusia lempifarkkuja ja kouluun paitoja. Maailman rakkain laukku mulla jo onkin<3. 

 Loma on muutenkin sujunut tosi mukavasti. Oon panostanu ihan hyvin kouluhommiin ja osannut kuitenkin ottaa myös rennosti. Vielä kun ymmärtäisi tarttua siihen matikankirjaankin ja syventyä derivaatan ihmeelliseen maailmaan... 


 Loppuun tällainen tsemppaava kuva tasan vuoden takaa, silloin oli vähän enemmän lunta.


lomaillen
Heli
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti