Sivut

torstai 20. kesäkuuta 2013

Hyvä päivä


Tää kappale kuvastaa mun päivää tosi hyvin. Heräsin aamulla hyvien yöunien jälkeen, meikkasin ja polkastiin Jussin kans aamupalalle Pesolan leipomoon, vaikka vettä vähän tihuttikin. Oli ihanaa alottaa päivä kupilla kahvia ja suolapalalla.

Joskus viiden jälkeen tulin sitte kotiin ja aloin värkkäillä serkulle rippikorttia ja siitä tulikin ihan kiva! (kuva tulee sitten ku juhlat on vietetty eli sunnuntaina) Sisälle kirjoitin Eino Leinolta kauniin värssyn. Toivon että tykkää. :)

Kun sain kortin valmiiksi, suuntasin kameran kans pihalle. Ilma oli ihanan utuinen ja kostea.


 Tää linnunpönttö oli ihan unohtunu tohon leikkimökin edustalle ja nyt siihen on saapunut emo pikkuistensa kanssa. Ja voi sitä meteliä! Koitin hiipiä oikein hiljaa ohi etten häiritsis niitten tekemisiä.


Kun sitten olin aikani kuvaillu pihalla siinä pienessä vesisateessa, laitoin vähän enemmän päälle ja lähin kävelylle kameran kanssa.

Kameran kaa on tosi vaikea olla ulkona (ainaki mun). Tekee mieli piilotella sitä kameraa jos joku ajaa autolla vastaan. Sain kuitenki olla onnekseni tosi rauhassa, kuulu vaan lintujen laulua metsästä ja jostain kaukaa kun koirat haukkuu.




Mä tulin tästä kävelyretkestä tosi hyvälle tuulelle, vaikka sää ei ollutkaan mitä mainioin. Oli vaan ihanaa olla hetki ihan kameran kanssa kahden ja ottaa kuvia mulle tärkeästä paikasta. Välillä tietysti tuntuu että on aika syrjässä ku asuu ihan mehtän keskellä mutta on tässä se oma viehättävyytensä.

Mun hyvä päivä jatkuu nyt tietokoneella ja jalkapallolla. Toivottavasti teilläkin on ollut hyvä päivä!


Heli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti