Sivut

maanantai 24. kesäkuuta 2013

Minä numeroina

0
Mulla on 0 täyttä nimikaimaa Facebookissa.

1
No - mua on vain yksi.
  
2
Meillä on ollu 2 lemmikkiä. Ensin Siro-koira ja nyt Nasu-kissa.

3
veljeä ja minä. 

4
Taisin olla neljännellä luokalla kun sain lasit. Mulla on myös neljännet rillit menossa.

5
Tää on paha. Mulla on ollu ainaki 5 eri puhelinta. 

6
huonoin numero kokeesta ikinä. Ja sain sen äidinkielestä joskus ala-asteella.

7
on mun lempinumero. Aluks se oli sen takia et se oli Bastian Schweinsteigerin pelinumero, 
           nykyään se on vain vakiintunut.        

8
kahdeksas kuukausi on mun synttärikuukausi.

9
vuotta oon soittanu pianoa.

10
on numero, johon aina tähtään äidinkielessä. Ysillä sitten onnistuinkin.

       
~ haastaisin mielelläni kaikki lukijani tekemään tän, tää on tosi vaikeeta! :p
 Heli 
   

2 kommenttia: