Sivut

perjantai 6. syyskuuta 2013

Paitahaaveita

Oon nyt pari päivää selaillu yesstyle.com -verkkosivutoa, jossa on siis eri aasialaisten vaatemerkkien tuotteita ihan paidoista vaikka piilolinsseihin. Oon tykästyny muutamaan kipaleeseen, ja haluaisin jakaa nää teidän kanssa :) Kommentoikaa toki, hintaa paidoilla on sellaiset 15-35 euroa, pyöristettynä alkuperäisistä dollarihinnoista.






Printtipaidat. Pelkästään tää kuva kertoo miks mä tykkään näistä niin
paljon. Nää on vaan yksinkertaisen siistejä ja tyylikkäitä. Ja tällaset harmaamustat sopii ihan minkä tahansa väristen housujen/hameiden kanssa!





Raidat tuli mun paitoihin noin vuosi sitten ja ne on siitä asti ollu vaa mun lemppareita. Tää paita on tosi kiva ja sopii normaaleihin farkkuihin ja valkoisiin tennareihin. Lisäks tuo pikkuinen tasku paidan etuosassa on aivan ylisöpö <3

Tää paita on erilainen ku mitä mulla on. Sen takia tää onki kiinnostava. Ja tuo väri on tosi kiva :)

Vaikka nää paidat näyttää tosi ihanilta ja istuvilta, moni näistä paidoista on vain One Size. Tää kuvastaa hyvin sitä, kuinka suuret ulkonäköpaineet aasiassa on. Jos et mahdu tähän kokoon joudut teettämään vaatteet. Ja toisena ongelmana on tuonti, sillä muutaman paidan kuskaamiseksi Suomeen saattaa kestää useampi viikkokin?

Toivottavasti tykkäsitte :p
Heli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti