Sivut

perjantai 20. syyskuuta 2013

Viikonloppu ennen koeviikkoa


Avasin bloggerin motivoituneena ja aloin kirjottaa, kunnes tajusin ettei mulla oo mitään kivoja kuvia laittaa tähän postaukseen.. Lätkäisin sitte heti alkuun päivitetyn pärstän :D Toivottavasti lukijat ei karannu tässä vaiheessa...

Mun blogi on rikkonu 2000 katselukerran rajan ja siitä saan kiittää vain ja ainoastaan mun lukijoita :) Kiitti kun seuraatte mun tekemisiä ja ajatuksia. Tää on mullekki tosi kivaa ja toimii 'päiväkirjana' kun nostalgista paperiversiota ei oo ihan käden ulottuvilla. 

Viikko meni tosi hyvin ja nyt ollaan sitten nauttimassa viikonlopusta. Väinö Linnan Sotaromaani makoilee tossa mun vieressä, maanantaina pitäis olla kokonaan luettuna.

KORJAAN MYÖS
ettei mun koeviikko tosiaankaan ala yhteiskuntaopilla vaan musahissalla - joka on tosiaan ihan huikea helpotus! Musiikin historialla kuunnellaan siis suomalaisia tunnettuja sävellyksiä ja niistä kirjoitetaan sitten kuuntelupäiväkirjaa silloin tunnilla, ja sen päiväkirjan perusteella saa arvosanan. Kuulostaa helpolta vai mitä?:P


Loppuun vielä Annin herkkukeksi  ja kahvi :3

Heli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti