Sivut

perjantai 13. joulukuuta 2013

Fredag den trettonde

Heipsan!

Kotona ollaan taas kääntymässä, tänään oli kirkossa keikka kauneimpien joululaulujen kera. Soitettiin kolme biisiä ja meidän bändi veti jättehyvin :) Plussat meidän basistille, joka vaihtoi soittimen lennosta viuluun vain 20 minuutin varoitusajalla!


Joulu on jo melkein ovella ja oon ostanut kaikille joululahjat. Oon ylpeä itsestäni - oon toiminu tosi nopeasti ja nyt vältyn ainakin lahjojen_ostamis_paniikilta.

Huonon onnen päivästä huolimatta päivä ja koko viikko on sujunut suhteellisen hyvin, kokeiden palautuksia sun muuta... Uusintaan meni ainakin toistaiseksi englanti, mutta sitä tarvii murehtia vasta sitten joululomilla :)



Huomasin itsekin, että kaikki blogin edelliset kuvat on nyt tyystin kadonneet, mutta onneksi tekstit säilyivät.. Blogi täyttyy pikkuhiljaa uudelleen kuvilla - pahoittelen vanhojen poistumista. Toistaiseksi muuta ongelmaa en oo enää huomannu profiilin vaihdon jälkeen. Ilmoitelkaa mulle jos jokin juttu blogissa ei toimi edelliseen tapaan - koitan korjailla niitä sitten parhaani mukaan.

Niin! Koin viime tiistaina ehkä yhden mun elämän top 5 -kuumottavimmista hetkistä. Juonsin Keski-Pohjanmaan Konservatorion ja Kaustisen musalukion yhteisen oppilasillan alusta loppuun! Eli kerroin lähinnä kuka tulee seuraavaksi soittamaan ja millä ja keneltä säveltäjältä jne.. Mutta mua jännitti tuo tilaisuus yllättävän paljon. Poskia tietysti punotti mutta ku konsertti oli ohi ni tuli ihan kiva fiilis, mua oikeesti kuunneltiin siellä vaikka olinki tällane kokematon yleisön edessä :D


Loppuun vielä päivitetty naamakerroin - koitan päivitellä ahkerasti joululomalla lahjoista sun muista! Meillä loma alkaakin jo torstain kuusijuhlan jälkeen.

Vi ses,
Heli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti