Sivut

keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Festivaaliterveisiä Kaustiselta



Kolme päivää. Yks keikka. Yhteensä yli 210 kilometriä ajettuna skootterilla. Kolmatta vuotta putkeen nyt Kaustinen Folk Music Festivaleilla. Viikko on vieny mut yllättäen joka päivä juhlimaan, vaikka aluks ajattelin että tän kesän festarit jää multa väliin. Positiivisena yllätyksenä näin ei kuitenkaan käynyt vaan oon saanu nauttia festareista joka päivä tällä viikolla.

Pelimanni minä


Ja ei, en oo pitäny vapaata töistä, vaan oon kulkenu skootterilla töihin, takaisin kotiin ja Kaustiselle. Siitä johtuukin nuo kertyneet kilometrit. Ja uupumus. Mutta kaikki on sen arvoista.

Maanantaina oli tosiaan keikka Gospelbändin kanssa. Ja meni ainaki mun mielestä hyvin putkeen, kukaa ei mokannu ja muutenki oli hyvä fiilis ku soitettiin. Ja eilenkin olin kuuntelemassa vielä musiikilukiolaisia ja oli tosi kivaa nähä koulukavereita vaikka onki loma.

 
Paras hetki kuvata tikkari silloin ku se on puoliksi syöty. +1 ihana auringonlasku joka ei nyt näy oikein tässä kuvassa.






Tänään mun työt loppu jo puol 11 (eli kerkesin olla peräti 1,5h töissä) ja suuntasin sitte pikapikaa kotia ja sieltä Kaustiselle. Eli tääkin päivä meni leppoisasti festareilla :D Istuttiin Jussin kaa rinteellä ja kuunneltiin Eva&Manua.



 Seuraavan kerran festareille jo todennäköisesti perjantaina, kun lavalle nousee Stig. Toivon olevani paikalla kameran kanssa.


festariterveisin
Heli

3 kommenttia:

  1. Oijoi mikä tikkari :DD
    mut kiva et on ollu kivaa :P ja itekki meinasin tulla maanantaina kattoon teitä, mut oli sit muuta ohjelmaa (=menin ratsastaan..)
    mutjoo käy kattoon mun blogi, oon päivittäny ahkerasti ;D
    ja tee hei säkin instagram?! ;)

    VastaaPoista
  2. Hei joo vois tehdä ku Jussilla on. :)

    VastaaPoista
  3. millä nimellä jussi on? ja minkä nimen itelles teit? ;))

    VastaaPoista