Sivut

torstai 25. heinäkuuta 2013

Talon emäntänä

Mä oon nyt saanu pitää viimeiset 4 päivää meidän talosta ja kukista huolen, kun muu sakki on (ja on vieläkin) nauttimassa eestinmaan lämmöstä. Mun piti alunperin olla töissä vielä näihin aikoihin, mutta sitte kun kävi näin niin kävi näin. Oon laittanu ruokaa ja leikkiny Nasun kanssa, tänään tehtiin Jussin kaa käännös Kaustisella.
 


Niin ja Keskisen ostokset! Olin jotenki tosi tarkalla tuulella ja onnistuin tekemään hyviä löytöjä. Käteen tarttui mm. jo kauan haaveilemani Sims 3 ja siihen lemmikit-lisäosa. Hintaa näillä yht. 9,95€! Ja Nahkapaikan puolelta löytyi sitten Björn Borgin kangaskengät, hintaa 35€. Kengät tuli vähän niinkuin puskista, mutta on ihan hyvä että on vaihtoehtoja. Kuvia laitan sittemmin ku saan järkkärin takasin.

Oon jo nyt hurahtanu tähän uuteen ja monipuoliseen rakentamiseen..... 8---D
Shoppailu ei tule loppumaan tähän, sillä lauantaina kutsuu Tampere, Ideapark ja Ikea. Saa nähdä mitä tästäkin seuraa. Tavotteena olis kuitenki löytää EDES JOTAIN. Ja tietysti nauttia porukoiden seurasta kun ne vihdoin palaa kotiin. =)

Tällainen olo just nyt.
Käytiin vielä Jussin kaa pienet teholenkit ennen nukkumaanmenoa ja nyt kyllä ramasee! Jospa sitä hautautuis lämpimiin ja pehmeisiin peittoihin...

2 kommenttia:

  1. oho! oot kyllä saanu ihan helevetin halvalla nuo simssit!! :--D

    VastaaPoista
  2. Jep, laskeskelin tässä että yhteensä niitten hinta pitäis olla päälle 60e..? :D

    VastaaPoista