Sivut

perjantai 28. maaliskuuta 2014

6+1=enough.


Ootte saattaneetkin nähdä tän kuvan mun instagrammissa - pitkän matikan kokeen jälkeen kahvi maistuu parhaalta. Yleisesti tää koeviikon alkupuolisko (ketope) on sujunut ihan ookoo, psykologian ja matikan kokeiden uskon menneen semisti. 

 
 
Tästä mun perinteisestä "viikkokatsauksesta" on muodostunut mulle oikeesti jo melkein pakkomielle, on tosi kivaa muistella viikon tapahtumia ja sitten lukea niitä myöhemmin. Vähän niinkuin päiväkirjaa. Pari tuntia sitten kuitenkin sain puhelun, joka löi lukkoon mun kesän suunnitelmat - pääsen Toholammille taas kesätöihin! Oon tosi helpottunut, sillä tuo kesätyöpaikka oli viime vuonnakin kiva. Se tarkoittaa myös sitä, että käyn mun autokoulun lampilla. Ja myös sitä, etten tuu käymään niin paljon Kaustisella kesällä... 
 
Viikonlopun vietän Ullavassa, taas kokeisiinluvun merkeissä. Lukiossa on kyllä nyt viimeistään huomannut omat rajansa - ilmeisesti kuusi kurssia kerralla on liikaa. Ja siihen vielä yksi itsenäinen kurssi.Vähän meinaa tulla kiire, nimittäin.
 
Ens torstaina sitten saisi sanoa tälle hyvästit...
 
Ens jaksossa on sitten enemmän tyhjää - ONNEKSI. Pääsee kesää kohti hölläämään! ;p

Heli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti